ΑΝΩΤΕΡΑ ΣΧΟΛΗ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΩΝ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΩΝ ΡΟΔΟΥ Θλίψη και απογοήτευση για την κατάσταση
ΑΝΩΤΕΡΑ ΣΧΟΛΗ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΩΝ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΩΝ ΡΟΔΟΥ
Θλίψη και απογοήτευση για την κατάσταση
ΠΡΙΝ ΠΑΜΕ ΣΤΟ ΑΡΘΡΟ, ΝΑ ΠΡΟΣΘΕΣΩ ΠΩΣ ΘΛΙΨΗ ΚΑΙ ΑΠΟΓΟΗΤΕΥΣΗ ΕΧΟΥΝ ΟΛΟΙ ΟΙ ΚΑΤΟΙΚΟΙ ΤΟΥ ΝΗΣΙΟΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΤΑΝΤΙΑ ΤΗΣ ΑΣΤΕΡ ΜΙΑΣ ΚΑΙ ΓΙΑ ΠΑΡΑ ΠΟΛΛΑ ΧΡΟΝΙΑ ΗΤΑΝ ΕΝΑ ΚΟΣΜΗΜΑ ΑΝΩΤΕΡΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΧΙΛΙΑΔΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΑΠΟ ΟΛΗ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ. Η ΑΜΕΣΗ ΕΝΣΩΜΑΤΩΣΗ ΤΟΥΣ ΣΤΗΝ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΗ ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΑ ΒΟΗΘΗΣΕ ΤΟΣΟ ΣΤΗΝ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΤΟΥ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΝΑ ΚΑΤΑΣΤΗΣΗΘΕΙ Η ΕΛΛΑΔΑ ΣΕ ΠΡΟΟΡΙΣΜΟ ΥΨΗΛΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ.
ΑΣ ΜΗΝ ΕΠΙΤΡΕΨΟΥΜΕ ΑΛΛΟ ΤΟΝ ΚΑΤΗΦΟΡΟ ΤΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ
Τη θλίψη και την απογοήτευσή του, εκφράζει για ακόμα μία φορά, ο Αντιδήμαρχος και πρώην Διευθυντής της ΑΣΤΕΡ, για την άσχημη κατάσταση, στην οποία έχουν περιέλθει οι τουριστικές σχολές, ενώ στέκεται στο πλευρό των σπουδαστών για τις κινητοποιήσεις τους.
Κληθείς χθες να κάνει ένα σχόλιο, έκανε λόγο για «μία πονεμένη ιστορία που τον ενοχλεί πάρα πολύ» διότι «εγώ αυτό που έχω στην ψυχή και την καρδιά μου είναι η ΑΣΤΕΡ, οι τουριστικές σχολές γενικότερα», όπως είπε.
Ανέφερε στη συνέχεια, ότι έγιναν κάποιες λανθασμένες κινήσεις κατά το παρελθόν, προσπάθησαν να βαλτώσουν την κατάσταση και να δώσουν μία νέα πνοή στις Σχολές και ατυχώς δεν έγινε τίποτα.
Αυτή τη στιγμή, η ΑΣΤΕΡ είναι μία Σχολή τετραετούς φοίτησης συν εννέα μήνες πρακτικής άσκησης, περνάει τα πέντε χρόνια, και οι σπουδαστές δεν έχουν κανένα προνόμιο σε σχέση με τους άλλους φοιτητές, τόνισε ακόμη.
Όπως εξήγησε, δεν έχουν πάσο, σίτιση-στέγαση ενώ δηλαδή το Πανεπιστήμιο νοικιάζει εστίες για διαμονή των σπουδαστών και τους παρέχουν σίτιση, και τη στιγμή που η ΑΣΤΕΡ έχει δικό της οικοτροφείο, τα δωμάτια ρημάζουν αυτή τη στιγμή, οι κουζίνες με όλο των εξοπλισμό χρησιμοποιούνται υποτυπωδώς για να γίνει ένα μάθημα και εάν θα γίνει, με αποτέλεσμα να έχει πέσει αρκετά το επίπεδο εκπαίδευσης ενώ ακόμη τώρα δεν έχει προσληφθεί το προσωπικό.
«Άρα, η κατάληψη που κάνουν οι σπουδαστές είναι απόλυτα δικαιολογημένη, εγώ τη στηρίζω με δυναμισμό γιατί η ΑΣΤΕΡ ήταν το καμάρι της Ρόδου», είπε και θύμισε, ακόμη, ότι το 2010-2011 στο πανευρωπαϊκό συνέδριο τουριστικών σχολών στη Λισσαβώνα, μεταξύ 167 σχολών από 56 χώρες η ΑΣΤΕΡ πήρε το πρώτο βραβείο στη Διοίκηση ξενοδοχείων και αυτό και μόνο δείχνει τη δουλειά που γίνεται στη Σχολή. Μάλιστα, η κατάργηση του οικοτροφείου και η αλλαγή των προγραμμάτων ήταν και η αιτία που έφυγε ο ίδιος ενώ θα μπορούσε ακόμη και τώρα να είναι εκεί.
Τους είπε, δηλαδή, να σταματήσουν το θέμα του οικοτροφείου αφού η πρακτική άσκηση είναι εκπαίδευση αλλά θεώρησαν ότι πρέπει να τα σταματήσουν όλα με αποτέλεσμα να καταρρέει το κτήριο και βεβαίως υπάρχει και ένα μεγάλο θέμα για το οποίο, σύμφωνα με τον ίδιο, φταίνε οι κυβερνώντες της εποχής εκείνης, και είναι η κατάργηση του Οργανισμού.
Αντί, δηλάδή, να είναι Οργανισμός Τουριστικής Εκπαίδευσης και κατάρτισης, καταργήθηκε σε μία νύχτα και έγινε Διεύθυνση στο Υπουργείο Τουρισμού, υποστελεχωμένη αυτή τη στιγμή.
«Θα πρέπει, λοιπόν, η πολιτεία να σκύψει πάνω στο θέμα της τουριστικής εκπαίδευσης και όταν μιλάει για τη ναυαρχίδα του τουρισμού, όταν μιλάει για τον ελληνικό τουρισμό, για το συνάλλαγμα και όλοι κοκορεύονται, ο τουρισμός χρειάζεται πρώτα απ’ όλα εκπαιδευμένα στελέχη», είπε. Κλείνοντας, επεσήμανε ότι το μεγαλύτερο πρόβλημα τα επόμενα χρόνια δεν θα είναι οι πληρότητες των ξενοδοχείων αλλά η μη ύπαρξη εξειδικευμένου προσωπικού.
ΠΗΓΗ: https://www.rodiaki.gr/article/469254/thlipsh-kai-apogohteysh-gia-thn-katastash-sthn-aster
Η ΛΥΣΗ ΜΕ ΤΟ ΟΡΑΜΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΥΡΙΑΝΗ ΠΑΙΔΕΙΑ ΕΙΝΑΙ ΕΤΟΙΜΗ ΕΛΛΗΝΑ ΠΟΛΙΤΗ. ΜΕΝΕΙ ΝΑ ΕΝΩΘΕΙΣ ΜΑΖΙ ΜΑΣ ΣΤΟΝ ΑΝΘΡΩΠΟΚΕΝΤΡΙΚΟ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΚΟ ΦΟΡΕΑ ΤΟΥ ΕΘΝΟΥΣ Ε.ΣΥ ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ!!!
ΠΟΛΙΤΙΚΟΣ ΦΟΡΕΑΣ
ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ - Ε.ΣΥ.
ΕΙΣΑΓΓΕΛΕΙΑ ΑΡΕΙΟΥ ΠΑΓΟΥ ΑΡ. ΠΡΩΤ. 6199/ 04-09-2015
ΚΕΦΑΛΑΙΟ Γ
ΝΕΥΡΑΛΓΙΚΟΙ ΚΥΡΙΟΙ ΑΞΟΝΕΣ ΤΗΣ ΠΟΛΙΤΕΙΑΣ 1.0. ΠΑΙΔΕΙΑ
Η Ελλήνων Πολιτεία θεωρεί την παιδεία ως τον κρισιμότερο και πιο νευραλγικό τομέα της κοινωνίας. Το πρόγραμμα είναι να διαθέσει τεράστια κεφάλαια ώστε να δημιουργηθεί η υλικοτεχνική δομή για την άριστη και πλήρη παιδεία των Ελληνόπουλων.
Ο σκοπός της Ελλήνων Πολιτείας είναι η πλήρης και ολοκληρωμένη παιδεία. Το κτίσιμο του πνεύματος και του σώματος είναι υποχρέωση την Πολιτείας η οποία αναλαμβάνει πλήρως ως καθήκον της ενώπιον του Γένους μας.
1.1. Τα σχολεία θα είναι τα εκκολαπτήρια των νέων Ελληνικών Γενεών και θα λειτουργούν για την παραγωγή των νέων πολιτών με τη δόμηση του σώματός τους, της ψυχής τους και του πνεύματος τους ώστε να αξιώνονται για να πάρουν την Ελλήνων Πολιτεία στα χέρια τους.
1.2. Τα σχολεία χωρίς κανένα οικονομικό περιορισμό θα έχουν ότι κάθε σύγχρονη υλικοτεχνική υποδομή απαιτεί για την επίτευξη του σκοπού τους μέχρι θέατρα για παραστάσεις μάθησης όπως μας κληροδότησαν οι προγονοί μας. Αυτό σημαίνει ότι το σχολείο θα ικανοποιεί και θα αναπτύσσει όλη την δημιουργική ικανότητα των Ελληνόπουλων. Εκτός από την παιδεία της πνευματικής μάθησης κάθε σχολείο θα έχει όλες τις υποδομές αθλοπαιδιών σε ατομικά και σε συλλογικά αθλήματα. Οι αθλητικοί σύλλογοι, τα σωματεία κλπ δεν θα έχουν λόγο ύπαρξης στην Ελλήνων Πολιτεία εφόσον θα ενσωματώνονται από λειτουργικής άποψης με τα σχολεία. Σε οποιοδήποτε άθλημα έχει ταλέντο, έφεση ή αρέσκεια το Ελληνόπουλο θα έχει την ευκαιρία να την εξασκεί εντός των εγκαταστάσεων του σχολείου του.
1.3. Αυτό βέβαια προϋποθέτει τον πλήρη εξοπλισμό και την απαραίτητη
στελέχωση από τους ικανότερους εκπαιδευτές - προπονητές για κάθε συγκεκριμένο άθλημα. Έτσι θα υπάρχει μια ταυτόχρονη παιδεία των Ελληνόπουλων και στο σώμα και στο πνεύμα γιατί και τα δύο πρέπει ταυτόχρονα να γυμνάζονται.
1.4. Επίσης κάθε σχολείο θα περιλαμβάνει τις πιο άρτιες εγκαταστάσεις για την κάλυψη των έμφυτων τάσεων που υπάρχουν στον άνθρωπο για την ανάδειξη της καλαισθησίας με την τέχνη. Κάθε Ελληνόπουλο θα μπορεί να συμμετέχει σε εκπαιδευτικό πρόγραμμα μάθησης μουσικής, σε οποιοδήποτε μουσικό όργανο αρέσκεται καθώς και φωνητικής έκφρασης.
1.5. Ιδιαίτερη βαρύτητα θα δοθούν για την κάλυψη των καθαρά Ελληνικών τεχνών, έκφρασης της καλαισθησίας όπως θέατρο, ζωγραφική, γλυπτική, αγγειοπλαστική και κάθε μορφή καλλιτεχνίας.
1.6. Το Ελληνόπουλο θα έχει ολοκληρωμένο πρόγραμμα παιδείας μάθησης, εξάσκησης, προετοιμασίας, εκγύμνασης σωματικής- πνευματικής, μόνο εντός του σχολείου .
1.7. Σήμερα το εκπαιδευτικό σύστημα του καθεστώτος σκοτώνει την δημιουργική φαντασία, την πραγματική έφεση μάθησης των παιδιών από την πρώτη στιγμή που έρχεται σε επαφή μαζί τους. Το εκπαιδευτικό καθεστωτικό σύστημα θέλει να καταστρέφει την κριτική ικανότητα και την δημιουργική έφεση με το να εντάσσει όλους τους μαθητές σε ένα πλαίσιο αναπαραγωγής συγγραμμάτων και ιδεών που να μπορεί να καθοδηγεί σκέψη και πράξη σύμφωνα με το σχεδιασμό που κάνουν για να εξυπηρετούνται αλλότρια προς το Έθνος μας συμφέροντα και συγκεκριμένες ομάδες (στοές, μασονικές εταιρείες, μασονικά εκπαιδευτικά συμβούλια, δογματικό ιερατείο κλπ).
1.8. Αυτό επιβάλλει την αλλαγή όλων των συγγραμμάτων που είναι για να εγκλωβίζουν την σκέψη του ανθρώπου σε σκέψεις οι οποίες δεν είναι αληθινές και δεν προάγουν το υπαρκτό και το αληθινό. Η Ελλήνων Πολιτεία θα καθιερώσει μέσα από τις δομές της συγγράμματα τα οποία θα πραγματεύονται μόνο με το πραγματικό και αληθινό της Κοσμοθέασης (Κοσμοθέαση είναι οτιδήποτε προσλαμβάνεται από τις αισθήσεις και γίνεται αντιληπτό μέσω της νοητικής διεργασίας ως
αληθινό και υπαρκτό) και της συμπαντικής θέσης του ανθρώπου που
βρίσκεται στον πλανήτη γη. Τα συγγράμματα μας μέσα στα πλαίσια του αληθινού και του υπαρκτού θα είναι απόρροια της Πανάρχαιας Ελληνικής Γραμματείας μας και της ανελιγμένης σύγχρονης γνώσης που προέρχεται από την κυτταρική μας μνήμη.
1.9. Θα ενισχύει η Παιδεία την δημιουργική φαντασία και την κριτική ικανότητα για κρίση γιατί ο αυριανός Πολίτης πρέπει να μετέχει «κρίσεως και αρχής» σε οτιδήποτε υπάρχει ώστε να διακρίνει τι είναι δικό του τι ίναι μέσα από την Κοσμοθέαση του και τι όχι (Κοσμοθέαση είναι οτιδήποτε προσλαμβάνεται από τις αισθήσεις και γίνεται αντιληπτό μέσω της νοητικής διεργασίας ως αληθινό και υπαρκτό).
1.10. Μεγάλη βαρύτητα θα δοθεί στην Τρίτη βαθμίδα Παιδείας όπου θα διδάσκονται με δημιουργική κατεύθυνση, πραγματικές επιστήμες, σε πραγματική βάση.
1.11. Η Τρίτη βαθμίδα θα αποτελέσει το όχημα ανάπτυξης κάθε επιμέρους κλάδου ο οποίος θα αφορά τον εκπαιδευτικό, κοινωνικό, παραγωγικό τομέα της Πολιτείας μας. Θα καθιερωθεί η αληθινή θεϊκή μας γλώσσα σε όλες τις βαθμίδες μέσα από τον κλάδο της Φιλολογίας.
1.12. Οι τεχνολογικές σχολές θα αναπτύξουν οτιδήποτε χρειάζεται ο άνθρωπος και αυτό θα είναι μόνο μέσα στην νομοτελειακή θέση του ανθρώπου όπως πραγματικά αληθινά φάρμακα τα οποία δεν θα έχουν μία ένδειξη και πενήντα αντενδείξεις και ούτε θα παράγονται από εταιρείες οι οποίες ενδιαφέρονται μόνο για το κέρδος παρά τις βλάβες και τις συνέπειες που προξενούν, αλλά θα είναι μόνο προς όφελος του ανθρώπου.
1.13. Οτιδήποτε εξελίσσεται στην Τρίτη βαθμίδα θα είναι πάντα σε απόλυτη συνεργασία με τον παραγωγικό ιστό της Πολιτείας ώστε κάθε καινοτομία κάθε νεοτερισμός να εφαρμόζεται άμεσα προς όφελος ολόκληρης της κοινωνίας.
1.14. Η Παιδεία στην Ελλήνων Πολιτεία θα είναι το πανίσχυρο εργαλείο για την παραγωγή Ελλήνων Πολιτών με κρίση, επίγνωση και αυτογνωσία έτσι όπως πρέπει να είναι κάθε Έλληνας «Πολίτης».
1.15. Ιδιαίτερη σημασία θα δοθεί στους εκπαιδευτικούς κάθε βαθμίδας. Το λειτούργημα του εκπαιδευτικού στην Ελλήνων Πολιτεία είναι ύψιστο. Οι δάσκαλοι των Ελλήνων οφείλουν να προάγουν μόνο το πραγματικό και αληθινό και με κανένα τρόπο το δογματικό. Η Ελλήνων Πολιτεία για το τεράστιο έργο που θα παρέχουν θα τους τιμά και ηθικά και οικονομικά. Είναι όμως υποχρέωση τους να προάγουν με τον πιο άρτιο και άριστο τρόπο το Ελλάνιο Αξιακό Σύστημα δηλαδή τις Αξίες, τις Αρχές και τους Πολιτειακούς μας νόμους γινόμενοι οι ίδιοι φορείς αυτών. Οφείλουν προτάσσοντας την υποχρέωση έναντι του λειτουργήματος τους να υπερβαίνουν κάθε προσωπική τους ή οικογενειακή τους κατάσταση και να υπηρετούν άριστα την θέση για την οποία τους θεώρησε άξιους και τους έδωσε η Πολιτεία. Η Πολιτεία θα τους επιβραβεύει για τα αποτελέσματα της μετάδοσης του Ελληνικού Αξιακού Συστήματος, των γνώσεων, της κριτικής ικανότητος των εκπαιδευόμενων αλλά θα τους τιμωρεί για κάθε διαστρέβλωση του Αξιακού μας καθώς και κάθε συμπεριφορά τους η οποία προσβάλλει, θίγει, μειώνει την οντολογική θέση κάθε Έλληνα Ιθαγενή εκπαιδευόμενου καθώς και την προσωπικότητά του. Θα τιμωρείται σύμφωνα με τους νόμους της Πολιτείας.
2.0. ΔΙΑΧΡΟΝΙΚΗ ΠΑΙΔΕΙΑ
2.1. Η Ελλήνων Πολιτεία σε όλους τους Δήμους θα προσφέρει Διαρκή Ελληνική Παιδεία.
2.2.Θα κατασκευαστούν χώροι Διδασκαλίας και Φιλοξενίας για όλες τις ηλικίες, με εξειδικευμένους εκπαιδευτικούς με άξονα Διδασκαλίας την Γραμματεία μας και την αναβάθμιση σε κάθε τομέα ενδιαφέροντος των Πολιτών που θα ακολουθούν το πρόγραμμα. Στοίχημα της Πολιτείας είναι η αναβάθμιση ολόκληρης της κοινωνίας εντός του Ελλάνιου Αξιακού Συστήματος.
2.3. Θα οργανωθούν ειδικά εκπαιδευτικά προγράμματα για τους Έλληνες όλων των ηλικιών. Θα επιδοτηθεί ένα «τέλος εκπαίδευσης» για κάθε Έλληνα και Ελληνίδα ξεχωριστά, ώστε να παρακολουθούν τις εκπαιδευτικές συνεδρίες και τα προγράμματα ή να οργανώνουν τέτοιες συνεδρίες και προγράμματα για «επανεκπαίδευση και επανακατάρτιση», ούτως ώστε, ο κάθε Έλληνας να ενημερώνεται για τις νέες προοπτικές, τα νέα επαγγέλματα, νέες δεξιοτεχνίες, τέχνες, γινόμενοι όλοι παραγωγικότεροι πολίτες.
ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ BLOG:
ΤΗΛ 6937248098, 6982105623, 6971569944
ΕΜΑΙΛ: esy.perifereiaaigaiou@gmail.com
FACEBOOK Ε.ΣΥ. Κ.Π.Δ. ΑΙΓΑΙΟΥ
TWITTER Ε.ΣΥ. Κ.Π.Δ. ΑΙΓΑΙΟΥ INSTAGRAM Ε.ΣΥ. Κ.Π.Δ. ΑΙΓΑΙΟΥ
ΥΠΟΨΗΦΙΟΙ ΕΥΡΩΒΟΥΛΕΥΤΕΣ ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ:
https://www.eurovouli.gr
ΠΟΛΙΤΙΚΟΣ ΦΟΡΕΑΣ “ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ”
http://politikosforeas.e-sy.gr
ΚΕΝΤΡΙΚΗ Ε.ΣΥ.
http://www.e-sy.gr
ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΕΡΓΑΛΕΙΑ
ΜΕΤΟΧΕΣ ΤΡΑΠΕΖΑΣ ΑΝΑΤΟΛΗΣ http://trapeza-anatolis.oramaellas.gr
600 ΔΙΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ http://600dis.oramaellas.gr
50 ΔΙΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΥΠΡΟ http://cyprus.oramaellas.gr
ΔΟΜΗΣΗ ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΗΣ ΥΛΟΠΟΙΗΣΗΣ ΕΡΓΩΝ ΣΤΟΥΣ ΔΗΜΟΥΣ
http://dimoi.oramaellas.gr
ΠΡΟΣΟΦΟΡΑ ΕΞΑΓΟΡΑΣ ΜΕΤΟΧΩΝ Τ.Χ.Σ.
http://txs.oramaellas.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια